ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اعلام سوالات آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز طی دو روز آینده/ نتایج اولیه آزمون دکتری در دهه سوم فروردین 94 اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از کلید اولیه سوالات آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز در روز دوشنبه 25 اسفند خبر داد و گفت: پس از قرائت پاسخنامه‌ها، تصحیح اوراق، محاسبه نمرات خام، تراز و نمرات کل نتایج اولیه آزمون بر صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در در دهه سوم فروردین 1394 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

 

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره انتشار سوالات و کلید اولیه سوالات آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 اظهار کرد: تمامی سوالات آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی هفت‌گانه ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94، در روز دوشنبه 18 اسفندماه و کلید اولیه سوالات این آزمون در روز دوشنبه 25 اسفندماه روی سایت قرار می‌گیرد.

وی درادامه افزود: داوطلبان می‌توانند هرگونه مطلبی در باره سوالات و کلید سوالات دارند از روز سه شنبه 26 اسفند ماه لغایت جمعه 29 اسفندماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند. بدیهی است انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون و هر طریق دیگر مورد تایید سازمان سنجش نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این‌که داوطلبان با کد رشته امتحانی و آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به مشاهده و پیرینت سوالات مربوط اقدام کنند، تصریح کرد: بدیهی است که انتشار هر گونه آگهی مبنی برتحلیل سوالات به هر طریق دیگر مورد تایید این سازمان نیست و لذا به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود، برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصرا به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

توکلی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تصریح کرد: پس از قرائت پاسخنامه‌ها، تصحیح اوراق، محاسبه نمرات خام، تراز و نمرات کل نتایج اولیه آزمون بر صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه سوم فروردین 1394 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1394مجازین به انتخاب رشته ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخابی رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های منتشره سازمان سنجش آموزش کشور با رعایت کلی ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و سپس در مهلت مشخص شده به سایت سازمان مراجعه و نسبت به ثبت رشته محل های انتخابی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پس از انتخاب رشته توسط مجازین به انتخاب رشته گزینش علمی مرحله اول به منظور معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت با توجه به ضعفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون، 20درصد معدل‌های تراز شده دوره کارشناسی ارشد و دیگر ضوابط انجام می‌گیرد.

توکلی با اشاره به فهرست اسامی معرفی شدگان تصریح کرد: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حداکثر در 5 کدرشته محل در نیمه دوم اردیبهشت ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و برای دانشگاه‌ها و موسسات عالی زیربط نیز ارسال خواهد شد.
وی در ادامه مطرح کرد: گزینش و پذیرش نهایی در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر اساس نمره کل حاصل از 30 درصد نمره آزمون ( نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد از معدلهای تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد) و 70درصد نمره مصاحبه تخصصی( بررسی سوابق علمی، اموزشی و پژوهشی طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به اولیت کد رشته‌های مربوط ظرفیت پذیرش، سهمیه داوطلبان با توجه به حد نصاب تعیین شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عای پذیرنده دانشجو صورت خواهدگرفت.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خاتمه گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 در نیمه اول شهریور ماه سال 1394 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید