ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ از روز سه شنبه ۱۲ اسفند آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو دوره روزانه، نوبت دوم ( شبانه)، پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در ۷ گروه آموزشی و ۲۵۰ کد رشته امتحانی روز ۱۵ اسفندماه برگزار می شود.
توکلی افزود : بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ماه در ۵۳ شهر و مرکز استان برگزار می شود.
وی یادآور شد: داوطلبان از ۱۲ اسفنده می توانند با درج اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات شماره پرونده و یا اطلاعات کارت ثبت نام، از کارت خود پرینت تهیه کنند.
وی افزود: ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند. در واقع ۴۳.۴۰ درصد داوطلبان زن و ۵۶.۶۰ درصد داوطلبان مرد هستند.
وی افزود: داوطلبان باید به مجوعه دروس تخصصی، زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی پاسخ دهند.
مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما از روز سه شبه ۱۲ اسفند تا ۱۴ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در روز دوشنبه ۴ اسفندماه و در نشریه پیک سنجش در روزهای ۴ و ۱۱ اسفندماه منتشر می شود برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
توکلی گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین ماه ۹۴ منتشر می شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید