ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر بهداشت گفت: پذیرش دانشجو باید در اختیار دانشگاه ها قرار گیرد. در این رابطه از معاونت آموزشی خواسته شده تا با هماهنگی با سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو و ظرفیت پذیرش کنترل و مدیریت صورت گیرد.
وی با اشاره به مشکل کمبود نیروهای متخصص در مناطق محروم و مرزی گفت: در ظرفیت پذیرش دانشجو باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در تأمین نیروهای متخصص در مناطق محروم مشکل ایجاد نشود.
وزیر بهداشت در ادامه ضمن موافقت با استقلال دانشگاه ها که مورد درخواست یکی از معاونین آموزشی دانشگاه ها بود گفت: البته این موافقت مشروط به این است که دانشگاه ها نیز ظرفیت های لازم برای استقلال را ایجاد کنند.
وی در ادامه با بیان این که در جذب هیأت های علمی برجسته هیچ محدودیتی نداریم، گفت: ما به دنبال افرادی هستیم که با تجربیات و خدمات خویش رضایتمندی مردم را فراهم نمایند.
وزیر بهداشت در ادامه با انتقاد از صدور مجوز تأسیس 24 دانشکده بین الملل در کشور که مجوز آنها تا 6 ماه قبل از دولت صادر شده است، گفت: این موضوع علاوه بر هزینه های زیاد، مشکلاتی را در خصوص کیفیت در آموزش پزشکی ایجاد کرده است.
وی در این رابطه از معاونت آموزشی خواست تا طرحی را آماده کند که طی آن موضوع تأسیس دانشکده های بین الملل ساماندهی شود.
دانشگاه مهد علم و دانش و محل خرد و اندیشه است و مسئولان دانشجویی و فرهنگی باید فضای نقد را در دانشگاه ها ایجاد کنند.
به گزارش راهبردسلامت به نقل از ایسنا)، دکتر سیدحسن هاشمی در جمع معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد افزود: تعامل با دانشجو از مسیرهای اداری میسر نیست و همه باید تلاش کنیم نهایت بهره برداری از فرصت های ایجاد شده را در راستای جذب دانشجویان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه مسئولان امور دانشجویی و فرهنگی باید فضای نقد را در دانشگاه ها ایجاد کنند، گفت: اگر می خواهید از افراطی گری و تفریط در محیط دانشگاه ها جلوگیری شود باید در محیط های دانشجویی حضور یابید و با دانشجویان زندگی کنید.
دکتر هاشمی با بیان این که دانشگاه کانونی برای انسان سازی است و مقدمه آن شما مسئولان هستید، گفت: امیدوارم که در حوزه دانشجویی از شعارزدگی پرهیز شود و از اعمال نظرات شخصی و سلایق و تصمیم گیری های مقطعی که آفت بزرگی برای محیط های فرهنگی است، پرهیز شود.
وزیر بهداشت با بیان این که در حال حاضر 10 درصد دانشجویان جذب تشکل های دانشجویی هستند، گفت: زمینه و ظرفیت برای جذب دانشجویان در تشکل ها با انجام برنامه ریزی میسر است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش بودجه خوابگاه ها، تغذیه و به طور کلی امور رفاهی دانشجویان گفت: در این خصوص پیشنهاداتی ارائه شده است تا بتوان مشکلات را در سال آینده کاهش داد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید