ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ایجاد کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی در دانشگاه آزاد شاهرود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: شورای گسترش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با ایجاد کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی در این واحد دانشگاهی موافقت کرد.

 احمد دزیانیان افزود: با ایجاد این رشته دانشگاه آزاد شاهرود به عنوان تنها واحد دانشگاهی دارنده این رشته در کشور است.

وی اضافه کرد:با پیگیری های به عمل آمده و موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مرکز آموزش عالی از مهر ماه 1394مجاز به پذیرش دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در رشته بیوشیمی بالینی است.

به گفته دزیانیان پس از رایزنی های مکرر و بازدید هیات های پزشکی مختلف از امکانات پزشکی و بیمارستانی و تایید سطح امکانات دانشگاه توسط هیاتهای اعزامی ایجاد رشته بیوشیمی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد توسط شورای مذکور در این دانشگاه مصوب شد .

وی بیان کرد : هم اکنون دانشگاه آزاد شاهرود دارای دانشکده پزشکی با رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از مقطع کاردانی تا دکتری حرفه ای پزشکی است و با دارا بودن یک بیمارستان یکصد تختخوابی به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور مطرح است .

دزیانیان اظهار کرد: به تازگی مرکز بیماری های خاص نیز در مدار مجموعه پزشکی دانشگاه قرار گرفته است که از این لحاظ با توجه به اینکه فقط سه مرکز در کشور وجود دارد، جایگاه پزشکی واحد شاهرود را در کشور متمایز کرده است .

رییس دانشگاه آزاد شاهرود یادآور شد: پرونده ایجاد رشته های دیگری در حوزه پزشکی برای تصویب به وزارت بهداشت ارسال شد که امیدواریم با توجه به قابلیت ها و توانمندی های کمی و کیفی در این دانشگاه رشته های پیشنهادی مصوب و ابلاغ شود .

این واحد دانشگاهی در سال 1361 با پذیرش 60 دانشجو در دوره کاردانی در رشته های برق، مکانیک و ریاضی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.

هم اکنون 11هزار و 500 نفر دانشجو در 179رشته تحصیلی در پنج دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در حال تحصیل هستند و این مرکز آموزش عالی یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاه های آزاد استان سمنان است.

این واحد با 110هزار مترمربع فضای آموزشی کارگاهی، رفاهی، آزمایشگاهی، اداری ، ورزشی و فرهنگی دارای یک بیمارستان 100تختخوابی است.

در حال حاضر حدود 40هزار دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان شاهرود که 240هزار جمعیت دارد در حال تحصیل هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید