ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره داوطلبان مجازین و غیرمجاز برای ثبت‌نام آزمون ارشد پزشکی  افزود 

کسانی که در آزمون سال 93 وزارت بهداشت شرکت نموده و در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت تحصیل رایگان پذیرفته شده‌اند ولی پس از پذیرفته شدن ثبت‌نام ننموده و یا انصراف داده‌اند، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند. اما پذیرفته‌شدگان مراکزی که تحصیل آنان به صورت پرداخت با شهریه بوده در صورت عدم ثبت‌نام یا انصراف، مشمول محرومیت یک‌ساله نمی‌باشند و مجاز به شرکت در این آزمون هستند.
به گفته رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان متقاضی استفاده از آئین‌نامه تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان وزارت بهداشت با آزمون ورودی و بدون آزمون ورودی، در حال حاضر می‌بایست مراحل ثبت‌نام را به صورت کامل انجام دهند. این داوطلبان متعاقباً می‌بایست پس از مطالعه آیین‌نامه مربوطه و همچنین اطلاعیه‌های بعدی این مرکز، در صورت احراز شرایط لازم، براساس دستورالعمل‌های بعدی انجام دهند .
همچنین براساس اعلام اداره منابع انسانی و پشتیبانی، داوطلبان رشته‌های پیراپزشکی مشمول طرح نیروی انسانی می‌توانند صرفاً یک بار (یا در دوران دانشجویی و یا اولین آزمون بعد از فراغت بعد از تحصیل) در آزمون مربوطه اعم از رشته مرتبط و غیرمرتبط شرکت نمایند. علاوه براین در صورت پذیرفته شدن در آزمون مذکور، تعهدات مربوط به طرح نیروی انسانی مقطع کارشناسی همچنان ادامه دارد .

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (lماندانا فرخی نیا)

    با سلام، ببخشید من کارشناسی ارشد در رشته ی بیوفیزیک از دانشگاه تهران مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک هستم. می خواستم بدانم برای شرکت در رشته ی شیمی دارویی در مقطع کارشناسی ارشد مجاز به شرکت هستم . پیشاپیش از لطف شما متشکرم

  • خیر

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید