ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مسئول آزمون سازی مرکز سنجش وزارت بهداشت از تمدید مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی،امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان و ارسال تمامی مدارک در این آزمون خبر داد.


دکتر مجید اکبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی نشدند دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 تیر ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت در این آزمون ثبت نام کنند.
دکتر اکبری افزود: حدود 6700 نفر در آزمون Ph.d ( دکترای تخصصی) امسال ثبت نام کردند که در نهایت 1000 نفر پذیرفته خواهند شد.
وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون دکترای تخصصی سال جاری ثبت نام کردند در این مهلت دو روزه می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. همچنین تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند باید در این مهلت تعیین شده مدارک خودشان را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.
مسؤل آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در یایان خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی سال 95،‌ هفتم مرداد ماه جاری بصورت سراسری برگزار می شود و نتایج نهایی این آزمون هفته اول شهریور اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید