ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ارزیابی تخصصی داوطلبان دکتری توسط دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید تا آخر تیرماه اسامی نهایی داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند را به آنها اعلام کنند.
دکتر ابراهیم خدایی با اعلام خبر فوق افزود: دانشگاه‌ها ملزم هستند در هفته آخر تیرماه اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی خود را از طرق مختلف مانند سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه، تماس تلفنی، پیامک و... به متقاضیان اعلام کنند.
آزمون ورودی دکترای سال 95 در صبح جمعه 14 اسفندماه در 54 شهرستان برگزار شد.نتایج اولیه این آزمون روز دوشنبه 16 فروردین ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و فرآیند انتخاب رشته در آزمون دکترا از سه شنبه 17 فروردین ماه آغاز شد. بیش از 87درصد داوطلبان در این آزمون انتخاب رشته نمودند و سپس برای ارزیابی تخصصی توسط سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه ها معرفی شدند.
وی با اشاره به زمانی که سازمان سنجش آموزش کشور برای اخذ تعهد از داوطلبان برای دانشگاه‌ها تعیین کرده نیز اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها اعلام کرده که در بازه زمانی 2 تا 11 مردادماه باید نسبت به اخذ تعهد از داوطلبان اقدام کنند و پس از اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی مشخص شد، فرآیند اخذ تعهد آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید