ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

برخی از اساتید بیمارستان رسول اکرم (ص) احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران را موجب بالا رفتن انگیزه اعضای هیئت علمی این دانشگاه می‌دانند.

دکتر فراهینی (رییس بخش ارتوپدی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) ) با اعلام امیدواری از اینکه اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت خود را بیشتر از قبل کنند تا شاهد پیشرفت این دانشگاه باشیم.

ایشان گفت: زمان طولانی است که دنبال این مسأله بودیم که دانشگاه علوم پزشکی ایران هویت اصلی خود را پیدا کند و مجدد به دانشگاه برگردیم.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران یکی از بزرگترین دانشگاه‌های تیپ یک کشور با امکانات بسیار خوب است متأسفانه با ادغام به نظر می‌رسید انگیزه لازم در اعضای هیئت علمی خیلی کم‌رنگ تر و آموزش و پژوهش مقداری ضعیف‌تر شده است.

رییس بخش ارتوپدی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) گفت: خوشبختانه با بازگشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به هویت اصلی خود شرایط بسیار خوب شد و انگیزه و روحیه بالای اعضای هیئت علمی قابل توجه است.

براساس گزارش وبدا، وی اظهار امیدواری کرد: تمامی اعضاء فعالیت خود را با انگیزه ادامه داده و شاهد پیشرفت چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی ایران باشیم و به جایگاه ممتازی که قبلأ داشتیم، برسیم.

احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران را همزمان با آغاز سال 92 به فال نیک می گیریم

رییس بخش زنان مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز در این رابطه گفت: باشکوه‌ترین بهار زندگی‌ام را امسال می‌گذرانم، بعد از دو سال و نیم سختی به لطف خدا و با زحمات اساتید و مسوولین، دانشگاه علوم پزشکی ایران احیا شد.

دکتر مهدیزاده خاطر نشان کرد: این ادغام نتیجه خوبی نداشت و درآن مدت انگیزه‌ای نبود. چرا که اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران راضی نبودند و مشکلات زیادی ایجاد شده بود.

وی گفت: این اتفاق را در آغاز سال 92 به فال نیک می گیریم و اکنون وظیفه ما سنگین تر شده و باید کوشش زیادتری کنیم تا به جایگاهی که شایسته دانشگاه علوم پزشکی ایران است برسیم.

احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران نوید خوبی در سال جدید است

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید