ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتايج معرفي شدگان به مصاحبه دکتري اعلام شد.

عبدالرسول پورعباس درباره زمان اعلام نتایج معرفی شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت : ۲۹ اردیبهشت ماه نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از طریق درگاه اینترنتی این سازمان اعلام شد و داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه ای می توانند كارنامه نتيجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.
پورعباس با اشاره به اینکه : مجموعا ۲۴ هزارو۲۵۴ نفر در آزمون نیمه متمرکز دکتری امسال پذیرفته می شوندگفت: ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۲هزار و ۷۱۶ نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزارو۵۳۸ نفر است.
وی افزود: داوطلبانی که براساس کارنامه ی نتيجه انتخاب رشته ، داراي حدنصاب نمره علمي لازم بوده و برای مصاحبه به یک یا چند کدرشته محل انتخابی معرفی شدند لازم است مطابق با اطلاعيه دانشگاه‌های مربوط که در درگاه اطلاع‌رسانی هردانشگاه منتشر می شود به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در مصاحبه دانشگاه ها و مدارک لازم ، اطلاعيه اعلام فهرست اسامي معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت دكتري را که به همراه اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود به دقت مطالعه کنند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: گزينش نهايي داوطلبان در هر كدرشته‌محل براساس نمره كل نهايي حاصل از نمره علمي آزمون متمركز و نمرات مراحل مختلف ارزيابي تخصصي مطابق با نمودار مندرج در بند الف صفحه ۱۶ دفترچه راهنمای ثبت نام و با توجه به اولويت كدرشته‌محل‌هايي كه براي مصاحبه معرفي شده‌اند، انجام و نتایج نهایی نیمه اول شهریورماه اعلام می شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید