ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: فقط دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز فرصت مطالعاتی خارج از کشور داشتند، مهلت دارند تا پایان شهریور۹۹ اقدام کنند.
آقای مجتبی صدیقی درباره آخرین وضعیت دانشجویان دکترایی که به دلیل شرایط کرونا نتوانستند برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور حاضر شوند، افزود: هنوز مشکل این دانشجویان حل نشده است.
وی ادامه داد: در۶ ماهه نخست سال، تقریبا درحال از دست دادن زمان هستیم، چون دانشگاه‌های خارج از کشور عمدتا تعطیل هستند و پرواز‌ها مشکل دارند.
رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: فقط دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز داشتند، فرصت دارند تا پایان شهریور۹۹ اقدام کنند.
وی افزود: اواخر تابستان متناسب با شرایط، اختصاص سهمیه (فرصت مطالعاتی خارج از کشور) برای شش ماه دوم سال بررسی می‌شود.
پیش از این اعلام شده بود، تصمیمات لازم با رعایت حقوق قانونی برای آن دسته از دانشجویان دکتری که برغم داشتن روادید، به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا موفق به حضور در محل تحقیق خود در خارج از کشور نشده اند، پس از عادی شدن شرایط اتخاذ می‌شود.
همچنین اعلام شده بود، دانشجویانی که فعالیت‌های مربوط به اعزام خود را انجام داده، ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به حضور در محل تحقیق خود در خارج از کشور نشده اند، بعد از رفع بحران کرونا به سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند تا به آن‌ها کمک شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید