ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از انتشار فراخوانی برای جذب ایده‌های فناورانه برای حل چالش‌های یکی از گروه‌های صنعتی فعال در حوزه تایرسازی خبر داد و گفت: این طرح در قالب طرح پسادکتری فناورانه اجرایی می‌شود.
ایمان افتخاری با بیان اینکه در یک سال اخیر در دو بعد حمایت از فارغ‌التحصیلان جوان و ارتباط دانشگاه با صنعت فعالیت کردیم، افزود: یکی از مشکلات جدی کشور، عدم مشارکت پژوهشگران با مسایل و چالش‌های جدی صنعت است و بسیاری از نهادهای کشور با این چالش مواجه هستند؛ از این رو بر خود لازم دیدیم در این زمینه اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه در این زمینه برنامه‌های متعددی را طراحی کردیم، گفت: برنامه پسا فناورانه، از جمله این برنامه‌های صندوق است که در سال گذشته بالغ بر ۲۵۰ نفر از این برنامه بهره‌مند شدند، ضمن آنکه برنامه‌های دیگری با بنیاد ملی نخبگان و ۱۳ دانشگاه برتر اجرایی کردیم.
افتخاری با اشاره به جزئیات برنامه پسا فناورانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، اظهار کرد: مسائلی که به عنوان چالش صنایع مطرح می‌شود، باید مسائل واقعی باشند که با آن درگیر هستند. بر این اساس در قالب این برنامه چالش‌های صنایع در قالب فراخوانی مطرح می‌شود و طرح‌های پژوهشی محققان نیز در راستای این مسائل ارائه می‌شود.
رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطر نشان کرد: طرح‌های ارسالی به مراجع ارزیابی‌کننده ارسال می‌شود و در صورت پذیرش کاربردی خواهند شد.
وی تصریح کرد: اجرای چنین طرحی نیازمند همت جدی داشت که ما در این زمینه اقدام کردیم.
وی افزود: برنامه پسادکتری فناورانه بر اساس استانداردهای صندوق و طرف مقابل اجرایی می‌شود و بر اساس آن بسته‌های مالی۳۶ تا۶۰ میلیون تومانی برای هر طرح فناورانه در طول یکسال در نظر گرفته شده است.
به گفته رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، از میان ۶۰ پروپوزال ارائه شده در طرح پسا دکتری فناورانه، ۳۰ پروپوزال پس از داوری مورد پذیرش قرار می‌گیرد، ضمن آنکه مالکیت فکری این طرح ها در اختیار شرکت قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید