ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصـیلی ویژه دکتری را تسهیل کرد.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: به دلیـل تعطیلی دانشـگاه‌هـا و حضور نداشتن دانشـجویان درشـرایط ناشـی ازشـیوع ویروس کرونا، روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصـیلی ویژه دکتری تسهیل شده است.
بنابر اعلام صندوق رفاه دانشجویان، در راسـتای درخواست تعدادی از دانشـگاه‌ها مبنی بر عدم دسترسـی به اساتید راهنما و مدیران گروه‌های آموزشـی، امکان امضای معاونین دانشجویی ذیل فرم شماره ۱و۲ وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیمسال دوم تحصیلی سال۹۹-۹۸ فراهم شده است.
لذا امضاء معاون دانشـجویی دانشـگاه به جای اساتید راهنما و مدیران گروههای آموزشی پس از بررسی و تایید مراتب انتخاب واحد توسط دانشجویان متقاضی و ثبت آن درسامانه آموزشی دانشگاه، بلامانع است.
از این رو به منظور بهره منـدی و مساعدت حداکثری به دانشـجویان متقاضـی واجد شـرایط با اسـتفاده از امکان فراهم شده، معاونان دانشجویی دانشگاه ها در ارسال لیست های وام دانشجویان متقاضی در موعد مقرر به صندوق رفاه دانشجویان تسریع کنند.
بدیهی است تدابیر و شرایط اعلام شده صرفا ویژه دوره زمانی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده و پس از بازگشت به شرایط عادی، رعایت ملاحظات مقرر در فرایندهای اجرایی الزامی خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید