ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون مصاحبه دکتری تخصصی و پژوهشی اطلاعیه ای صادر کرد.

کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، یهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی می بایست موارد زیررا رعایت نمایند:
- جهت حضور در جلسه مصاحبه باید علاوه بر کارت شناسایی معتبر، کارت ورود به جلسه را همراه داشته باشید.
- از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپی تهیه کرده و در قالب یک CD در روز مصاحبه تحویل همکاران محترم در دانشگاه نمایید.
- با توجه به اینکه ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه الزامی می باشد، داوطلبان لازم است حتماً یک نسخه از پایان نامه خود را همراه داشته باشند.دانشجویان ترک آر نیز باید پایان نامه دفاع شده یا آمده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه پایان نامه موجب کسر امتیاز مربوط به این بخش می شود.
- مصاحبه رشته های گروه داروسازی دکتری تخصصی روزهای 5 و 6 شهریور ماه و در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد. (تفکیک رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد.)
- مصاحبه رشته های علوم پایه و دندانپزشکی دکتری تخصصی مطابق جدول شماره 1 و تمامی رشته های دکتری پژوهشی مطابق جدول شماره 2 خواهد بود.
- داوطلبان موظفند جهت کسب اطلاع از زمان دقیق مصاحبه رشته های خود به سایت اینترنتی دانشگاه مورد نظر مراجعه و یا از معاونت آموزشی آن دانشگاه پیگیری نمایند. عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون می باشد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید