ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت علوم از تدوین طرح ساماندهی پذیرش دانشجویان دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این طرح اواسط مهر ماه جاری تدوین و برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.
دکتر مجتبی شریعتی گفت: یکی از مهمترین آیین نامه‌های وزارت علوم که اخیرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شده "آیین نامه یکپارچه سازی آموزش عالی" است که در حال حاضر به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و این مراکز در حال اجرایی کردن آن هستند.
دکتر شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: فاز اول طرح ساماندهی دوره‌های تحصیلی در وزارت علوم اجرایی شده است و امیدوار هستیم با تدوین طرح فوق، پذیرش دوره‌های دکتری را نیز ساماندهی کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد توجه در بحث آموزش عالی تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش کنکور است که این موضوع از طرف شورای سنجش و پذیرش لازم الاجرا شده است. اما با توجه به اینکه ین موضوع اعتراضاتی از سوی داوطلبان را به همراه داشت، تصمیم به بازنگری این تبصره داریم و در این زمینه اگر تغییری حاصل شود به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند؛ ضمن اینکه تاکنون در این زمینه تصمیم گیری نشده و در صورت اتخاذ مواضع جدید از کنکور سال آینده اجرایی خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ظرفیت پذیرش دانشجویان دوره دکتری سالیانه تعداد ۲۴ هزار نفر است و در سال نیز حدود ۲۰ هزار دانشجوی دکترا فارغ‌التحصیل می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید