ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص تاریخ برگزاری مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی اطلاعیه ای صادر کرد.
آزمون مرحله دوم (مصاحبه) برای رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از تاریخ 97/4/19 لغایت 97/5/1، برای رشته های داروسازی در تاریخ های 97/4/16 و 97/4/17 و برای رشته های پژوهشی از تاریخ 97/4/14 لغایت 97/5/7 برگزار می شود.
براساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی 97-96 و به بعد قبولی نهایی منوط به کسب حدنصاب حداقل 30% از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات می باشد.
در رشته هایی که در دو منطقه آمایشی مصاحبه به عمل می آید، داوطلبان بر اساس نمره و انتخاب خود و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت آن منطقه آمایشی، به هر دو یا یکی از دو محل معرفی شده اند، داوطلبانی که به دو منطقه معرفی می شوند دارای دو نمره مصاحبه خواهند بود و نمره هر مصاحبه مربوط به دانشگاههای همان منطقه آمایشی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (fereshte)

    سلام من یک سوال داشتم میخواستم سال بعد دکتری وزارت بهداشت شرکت کنم میخواستم بپرسم فرق بین دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی درچیه؟ منظورم اینه من شرایط شرکت در دکتری پژوهشی رو دارم میخواستم بپرسم مثلا دکتری پژوهشی با درصد کمتری دعوت به مصاحبه میشه؟ یعنی مثلا از صدتا سوال رشته فیزیولوژی در دکتری پژوهشی باید 30 تا رو بزنیم ولی تودکتری تخصصی باید 50 تابزنیم؟ خواهش میکنم راجب این موضوعی که مطرح کردم توضیح بیشتر بدین چون من متوجه نمیشم سپاسگذارم

  • سلام
    دکتری پژوهشی دوتامقاله پابمدیامدلاین میخواد تابتونی قبول شید-خیر

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید