ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

فرهاد رهبر با اشاره به نحوه تغییرات مصاحبه آزمون دکتری، این روش را کمک به توسعه بیشتر عدالت آموزشی برای دانشجویان دانست.
رئیس دانشگاه آزاد گفت: معاونت پژوهش و فناوری در خصوص آگاهی‌رسانی به اعضای هیات علمی درباره دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات مربوط به مالیات قرارداد‌های پژوهشی اقدام کند.
وی همچنین در تشریح شیوه جدید مصاحبه از داوطلبان مقطع دکتری این دانشگاه گفت: امسال مصاحبه داوطلبان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود که در این راستا ۱۰ منطقه انتخاب شده و تیم مصاحبه‌گر در منطقه‌ای که نزدیک داوطلب است از او مصاحبه می‌کند.
رهبر ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای اعضای هیات علمی در زمینه آشنایی با چگونگی و قوانین انعقاد قرارداد‌های پژوهشی را مورد اشاره قرار داد و افزود: چنانچه اعضای هیات علمی چه به صورت مستقیم و چه از طریق دانشگاه موفق به انعقاد قرارداد پژوهشی شوند و این قرارداد به منفعت مالی برای دانشگاه منجر شود، می‌توانند عنوان آن را در فرم ارتقا درج کنند تا برای ارتقا از امتیاز مربوطه بهره‌مند شوند.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: زمان‌بندی انجام مصاحبه به صورتی برنامه‌ریزی شده است که تیم‌های مصاحبه‌گر به صورت چرخشی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.
رهبر تاکید کرد: برای اینکه عدالت و انصاف در گزینش دانشجو را افزایش دهیم، تاکید بر این است که در تعیین تیم‌های مصاحبه‌گر، برجسته‌ترین و مجرب‌ترین اساتیدی که در حوزه تخصصی‌شان صاحب نام هستند و می‌شود بر روی قضاوت و انصاف‌شان اتکا کرد، انتخاب شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید