ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت:نتایج اولیه آزمون دوره دکتری گروه علوم پزشکی در دهه اول تیر اعلام می شود.
دکتر محمدحسین پورکاظمی گفت: آزمون دوره دکتری گروه علوم پزشکی پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت برگزار شد و از 10 هزار و 300 ثبت‌نام‌کننده در آزمون حدود هزار نفر در جلسه آزمون غائب بودند.
وی اعلام کرد:در آزمون دوره دکتری پزشکی دو دسته پذیرفته آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت، برای آنهایی که آموزشی پذیرفته می‌شوند، 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد سوابق تحصیلی و پژوهشی و مصاحبه لحاظ می‌شود و برای افرادی که پژوهشی پذیرفته می‌شوند 70 درصد سوابق تحصیلی در نظر گرفته می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: همچنین در این آزمون 2800 نفر مجوز شرکت در آزمون را به دلیل نداشتن نمره زبان نداشتند که یک‌ماه به آنها فرصت داده شده است که در‌ آزمون زبان وزارت بهداشت یا سایر آزمون‌های بین‌المللی زبان شرکت و حدنصاب نمره زبان را کسب کنند، افرادی که نمره حدنصاب زبان را کسب نکنند برگه پاسخ به سوالاتشان تصحیح نمی‌شود.
پورکاظمی گفت: پس از اعلام نتایج اولیه در دهه اول تیر، داوطلبان مجاز امکان انتخاب رشته خواهند داشت.وی ظرفیت پذیرش سال گذشته را حدود 2 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تفاتی نخواهد داشت.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین زمان اعلام نتایج نهایی را دهه اول شهریور اعلام کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید