ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: در روش امسال نه‌تنها کیفیت مصاحبه‌ها افزایش پیدا می‌کند، بلکه شاهد هزینه کردن دانشجویان برای رفت و آمد و... نخواهیم بود.
امیر رضا شاهانی درباره زمان برگزاری مصاحبه دکتری بیان داشت: بعد از اینکه نتایج آزمون کتبی از سوی سازمان سنجش اعلام شود، پذیرفته‌شدگان باید در سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده و بعد از آن ما از دانشجویان برای مصاحبه دعوت خواهیم کرد.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه محاسبه نمره آزمون مقطع دکتری گفت: 50 درصد نمره مربوط به آزمون کتبی است که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود و 50 درصد دیگر مربوط به مصاحبه دکتری است که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. البته مصاحبه امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد، چراکه دیگر به‌صورت متمرکز در تهران یا استانی برگزار نمی‌شود و قرار است از دانشجویان در 10 منطقه آمایشی مصاحبه دکتری انجام شود.
شاهانی درباره نمره مصاحبه گفت: بعد از انجام مصاحبه، ما نمره مصاحبه دانشجو را با نمره اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش پردازش خواهیم کرد و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.
سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همچنین از امکان انتخاب 40 رشته برای قبول‌شدگان دوره دکتری این دانشگاه خبر داد.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند 40 کدرشته محل را انتخاب کنند، بعد از اینکه حدنصاب نمره را در انتخاب‌های خود کسب کردند، وارد مرحله انجام مصاحبه می‌شوند، براساس قبولی هر یک از دواطلبان در 10 منطقه آمایشی دانشگاه آزاد، داوطلبان باید به منطقه آمایشی قبولی اولیه مراجعه کنند و در آنجا مصاحبه خود را انجام دهند.
شاهانی درباره ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد برای سال 97 گفت: امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش دانشجو در این مقطع را خواهیم داشت که حدود 9 هزار و 800 نفر خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید