ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: از اول سال تحصیلی تاکنون تعداد زیادی از دانشجویان بالغ بر 50 میلیارد تومان وام دریافت کردند.
ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وام‌های دانشجویی مقاطع دکتری در سال 97 گفت: ما با مشکلات مقاطع دکتری آشنا هستیم به همین دلیل سعی کردیم تمرکزمان را در تامین وا‌م‌های دکتری بگذاریم.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: دانشجویان دکتری می توانند از ترم اول این وام را دریافت کنند و بعد از فارغ التحصیلی و در اقساط 60 ماهه این وام را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: در سال 93 حدود سه میلیارد و 700میلیون تومان به دانشجویان دکتری وام داده شده است و در حال حاضر با تاکید جدی وزیر علوم مبنی بر اعطای وام دانشجویی به هر دانشجوی دکتری، نفری 700 هزارتومان پرداخت می‌کنیم.
یزدان مهر گفت: ما سعی کرده ایم از طریق منابع اختصاصی این وام ها را پرداخت کنیم و در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان که متقاضی وام شهریه بودند بالغ بر 50 میلیارد تومان از اول سال تحصیلی تا کنون دریافت کردند، در ماه جاری پرداخت سری جدید این وام‌ها را آغاز می‌کنیم.
وی در خصوص وام‌های ضروری افزود: بالغ بر 9 هزار دانشجو دکتری حدود 27 میلیارد تومان وام ضروری دریافت کردند و برای سهولت دانشجویان در گرفتن وام سایت از یازده بهمن به مدت یک‌ماه باز است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: چون وام شهریه در ردیف اعتبار تملک قرار دارد، هنوز اختصاص داده نشده است برهمین اساس نامه ای نیز به سازمان برنامه و بودجه نوشته و درخواست کرده ایم که هرچه زودتر وام شهریه اختصاص داده شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید