ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد گفت: اگر بتوانیم طرح را به سرانجام برسانیم تا آزمون به صورت مستقل برگزار شود در اطلاعیه‌ای این موضوع را اعلام می‌کنیم تا داوطلبان در آزمون جداگانه امتحان دهند؛ اما اگر طرح به سرانجام نرسید داوطلبان فرصت را از دست ندهند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۹۷ همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، چهارشنبه اول آذر منتشر می‌شود. بر همین اساس پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها از چهارشنبه، اول آذر ۹۶ آغاز می‌شود و داوطلبان تا سه‌شنبه، هفتم آذرماه ۹۶ فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند. این در حالی است که دانشگاه آزاد درصدد است آزمون دکتری این دانشگاه را به‌صورت مستقل برگزار کند.
امیررضا شاهانی، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره جزئیات ثبت‌نام در کنکور دکتری گفت: معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در حال پیگیری این موضوع است تا برگزاری مستقل کنکور به این دانشگاه بازگردد اما معلوم نیست این موضوع برای امسال محقق خواهد شد یا خیر.
به گفته شاهانی، در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش که با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد، این موضوع بررسی شده است. آن‌طور که سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفته است اگر این طرح امسال به سرانجام برسد تمام مراحل آزمون از برگزاری تا ثبت‌نام در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود ولی اگر محقق نشود ثبت‌نام در این آزمون طبق روال سال ۹۶ خواهد بود که در این صورت تنها انتخاب رشته با دانشگاه آزاد اسلامی و مانند سال ۹۶ خواهد بود.
سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره موضوع کدرشته‌ها هم توضیح داد: سال گذشته هم عمده کدرشته‌ها را حل کردیم و حدود ۳۰۰ رشته باقی ماند که مربوط به رشته‌های برون‌مرزی بود و داوطلب چندانی نداشت. به‌عبارتی تعداد داوطلبان در آنها محدود بود. امسال هماهنگی‌ها صورت‌گرفته و مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا تمام رشته‌ها مورد تایید است و داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.
شاهانی درباره ظرفیت پذیرش نیز صحبت به میان ‌آورد و گفت: ظرفیت‌ها در زمان انتخاب رشته مشخص و در دفترچه اعلام می‌شود؛ اما ظرفیت در تمام رشته‌ها حدودا مانند سال ۹۶ خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید