ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: غائبان مصاحبه های دکتری که به دلیل محدودیت زمانی از مصاحبه جا مانده اند می توانند با تاخیر مراجعه و مصاحبه خود را انجام دهند.
علی عباسپور افزود: برای آرامش خاطر داوطلبان و حل این مشکل، محدودیت زمانی مصاحبه ها را برداشته ایم تا داوطلبی که به دلیل محدودیت زمانی از مصاحبه جا مانده و در زمان خود نتوانسته مراجعه کند، در زمان دیگری با تاخیر، مراجعه کرده و مصاحبه خود را انجام دهد.
وی اظهار داشت: به دلیل این همزمانی، مراجعات مصاحبه شونده‌ها دچار پراکندگی و با مشکلاتی همراه شده است.
عباسپور ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، از همکاران و گروه‌های مصاحبه کننده خواسته شده در محل مصاحبه حضور داشته باشند تا با توجه به پراکندگی ایجاد شده داوطلبان بدون استرس به زمان مصاحبه برسند.
عباسپور ابراز امیدواری کرد روند فعلی برگزاری جلسات مصاحبه دکتری بیش از پیش مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد و افزود: اجرایی شدن این امر، غیر از بحث افزایش هزینه ها، نهایتاً به دلیل اتخاذ روش نامناسب روند اجرای مصاحبه ها، متاسفانه نتایج منفی هم برای دانشگاه و هم برای داوطلب در بر خواهد داشت.
وی یادآور شد: سال‌های گذشته مصاحبه‌های دکتری به طور متمرکز در تهران برگزار می شد اما امسال برای اولین بار این مصاحبه ها به طور استانی و غیرمتمرکز در حال برگزاری است.
عباسپور تصریح کرد: با توجه به آغاز مصاحبه های دکتری، متاسفانه هنوز جلساتی برای حذف و اضافه رشته های دانشگاهی با حضور مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد درحال برگزاری است که این رویه درست نبوده و به استانداردهای آموزش عالی کشور خدشه وارد می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید