ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگوی دانشگاه آزاد درخصوص نحوه پذیرش رشته‌های مشترک دوره دکتری میان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت در این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
مجتبی علوی فاضل گفت: برخی از رشته های دانشگاهی مشترک میان وزارتخانه های علوم و بهداشت هستند که طی سال های مختلف محل صدور راه اندازی این نوع رشته ها میان این دو وزارتخانه جا به جا شده است.
وی اظهار داشت: در دانشگاه آزاد رشته هایی وجود دارد که عناوین مشترک دارند مانند شیمی دارویی اما برخی مجوز محل ها از وزارت بهداشت و برخی نیز از وزارت علوم اخذ شده است.
سخنگوی دانشگاه آزاد تاکید کرد: به طور مثال رشته هایی مانند روان شناسی بالینی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، شیمی دارویی و مهندسی بافت از جمله رشته هایی هستند که میان گروه های تخصصی در وزارتخانه های علوم و بهداشت تفاسیر مختلفی دارند.
سخنگوی دانشگاه آزاد تاکید کرد: شورای برنامه ریزی درسی وزارتخانه های علوم و بهداشت که مجری صدور مجوز رشته ها هستند باید این مشکلات را برطرف کنند و دارای متولی واحد شوند.
علوی فاضل اظهار داشت: ما به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی مجری مصوبات شورای برنامه ریزی وزارتخانه های علوم و بهداشت هستیم. در دانشگاه آزاد براساس اینکه مجوز از کدام مرجع صادر شده است تابع ضوابط مرجع صادر کننده هستیم.
وی در پایان گفت: بنابراین رشته محل هایی که مجوز آنها از وزارت علوم اخذ شده باشد پذیرش براساس کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سازمان سنجش است و رشته محل هایی که مجوز آنها از وزارت بهداشت اخذ شده باشد براساس کنکور این وزارتخانه پذیرش صورت می گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید