ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

داوطلبان آزمون دکتری ۱۳۹۶ سراسری می‌توانند نسبت به ثبت حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل‌ در انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از ۲۸ فروردین ماه منتشر شده است.
آن‌دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌بایست از روز شنبه مورخ ۹۶/۲/۹ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.
لازم به ذکر است دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱/۳۰ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و...) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاههای مجری درهفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه های آزاد هستند، لازم است به سایت دانشگاه مذکور مراجعه و براساس اطلاعیه های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد اقدام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید