ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 طی روز 28 فروردین ماه خبر داد.
حسین توکلی گفت: نتیجه اولیه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 به صورت کارنامه تنظیم و این کارنامه روز دوشنبه 28 فروردین ماه به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد.
وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی نیز پس از انتشار کارنامه اولیه در روز چهارشنبه 30 فروردین به روی سایت سنجش قرار می گیرد.
سخنگوی سازمان سنجش کشور اظهارکرد: افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند برای پذیرش در کد رشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد از روز 9 ادیبهشت ماه لغایت 13 اردیبهشت ماه اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش از فراهم شدن شرایط برای انتخاب رشته همزمان متقاضیان خبرداد و اذعان کرد: در حال حاضر شرایط برای انتخاب رشته و پذیرش در هر دو سایت سازمان سنجش و همچنین سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد به صورت مجزا فراهم شده است
وی در خصوص نحوه پذیرش داوطلبان در کد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در کد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از مشاهده کارنامه خود در سایت سازمان سنجش کشور در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد نظر خود اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید