ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نظر به اظهارات تعدادی از شرکت کنندگان آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی سال 95 مبنی بر بروز برخی اشتباهات در روند نمره دهی و صدور کارنامه آزمون نتایج بازنگری میگردد

دکتر لاریجانی طی نامه ای دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور را موظف به برگزاری کمیته ای جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه های علمی شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1395 نمود. متن نامه به شرح زیر است:مقتضی است به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان عزیز از هر حیث و بازاطمینان بخشی به جامعه محترم دانشجویی در خصوص امنیت برگزاری آزمون از طرح سوال تا اعلام نتایج نهایی، هرچه سریعتر کمیته ای را جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه های علمی شرکت کنندگان تشکیل داده و ضمن بررسی مجدد این فرآیند، نسبت به صدور کارنامه های اصلاح شده اقدام و نتیجه را به اینجانب منعکس فرمایید.
آزمونهای ملی در حوزه علوم پزشکی از جمله حیطه های بسیار حساس و مهم است که نقش اساسی در ارزیابی توانمندیهای داوطلبان و گزینش متناسب دانشجویان برای رشته ها و مقاطع مختلف دارند. در این میان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی به لحاظ تعداد زیاد شرکت کنندگان و تعدد رشته ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
در این راستا ضروری است بازه های زمانی لازم برای انتخاب رشته و موارد دیگر از این قبیل تمدید گردد تا داوطلبان با آرامش لازم در این زمینه اقدام نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (مهدی دارابی)

    سلام و خسته نباشید فک نکنم اتقدرم حاد باشه فقط به جابجایی صورت گرفته بود که اونم اصلاح شده حالا دوستان داوطلب که رتبهای بدی آوردن ازاین فضای ایجاد شده میخوان برای خودشون اگه بشه چیزی دست وپا کنن که به هیچ وجه نمیشه اما این روش دیگه حرف و حدیثی نمیزاره باسپاس

  • مهمان (معصومه صفرنیا آبکنار)

    از آنجا که کارمند رسمی دانشگاه تهران هستم ولی سهمیه آزاد محسوب شدم و هیچ امتیازی سابقه کاری برای امثال من نیست؟ آیا امکان قبولی برای ذخیره برای من وجود دارد؟

    از Tehran, Iran
  • متاسفانه خیر

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید