ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.
علیرضا کریمیان گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۲۵ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ... و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و ... از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید