ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور، مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 از تاریخ 1401/01/21 لغایت 1401/01/23 در نظر گرفته شده است.

- داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام نمایند.
- افرادی که قبلا کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند، در زمان تمدید، برای ثبت نام مطابق بند 2-3 صفحه 28 دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد نمودن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند. توصیه می شود داوطلبان جهت اطمینان از ثبت نام خود، پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از سامانه خارج شده و مجدداً با کد رهگیری خود وارد فرم ثبت نام شوند. طی دوره های گذشته، بسیاری از افراد به دلیل عدم ثبت نهایی، به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه عدم ثبت نام خود شده اند و در نتیجه از شرکت در آزمون محروم گشته اند.
- پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکان پذیر می باشد.
- تاکید می شود پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره 3 دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی مکان پذیر می باشد.
- تاکید می شود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.
- داوطلب دانشجوی سال آخر می بایست جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه 31 دفترچه راهنمای ثبت نام عمل نماید.
- بر اساس اعلام مراجع ذیربط، رشته محل های زیر نیز جهت پذیرش دانشجو، به رشته محل های قبلی اضافه شده است:

ردیفرشتهدانشگاهعادیشهریه پرداز
1سم شناسیدانشگاه آزاد اسلامی-واحد علوم دارویی تهران03
2سم شناسیبابل31
3شیمی داروییدانشگاه آزاد اسلامی-واحد علوم دارویی تهران010

- بر اساس اعلام مراجع ذیربط، رشته محل هایی که ظرفیت پذیرش آنها 3 نفر و بیشتر می باشد، مشمول 10% سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون می باشند.
- بر اساس اعلام مراجع ذیربط و دانشگاه علوم پزشکی جهرم، کلیه پذیرشهای آن دانشگاه برای سهمیه بومی که در جدول سهمیه های بومی صفحه های 13 و 14 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام شده بود (رشته های زیر) لغو شده و مشمول این قانون نمی باشند.

جدول اسامی رشته محل های لغو شده برای تعهد سهمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401
ردیفرشتهظرفیت سهمیه بومیاستان محل تعهد خدمتیدانشگاه/دانشکده محل تعهد خدمتی
1اپیدمیولوژی1فارسجهرم (خفر)
2آموزش بهداشت و ارتقای سلامت1فارسجهرم (خفر)
3سلامت سالمندی1فارسجهرم (خفر)
4مهندسی بهداشت محیط1فارسجهرم (خفر)

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و ابلاغ جدید، بلافاصله مراتب از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش سنجش پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید