ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارنامه اولیه، کلید نهایی سؤالات و دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1399 وزارت بهداشت روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار گرفت.

زمان انتخاب رشته محل از تاریخ 99/06/31 لغایت 99/07/02 خواهد بود.(همزمان ویرایش انتخاب محل تحصیل نیز امکان پذیر می باشد).
افرادی که مجاز به انتخاب رشته محل در سهمیه رزمندگان شده ولی طبق مندرجات کارنامه، سهمیه رزمندگی آنها تایید نشده است، برای آخرین بار فرصت داده می شود تا در صورت قبولی در آزمون، مدرک معتبر صادر شده از دفتر مرکزی نهاد مربوطه مستقر تهران را به دانشگاه ارائه نمایند.در غیر این صورت قبولی آنها لغو و به عنوان متخلف محسوب شده و طبق ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.
کلیه داوطلبان رشته ها و مجموعه های امتحانی مجاز به انتخاب رشته محل، می بایست رشته هایی را انتخاب نمایند که مدرک تحصیلی مورد پذیرش مقطع قبلی، مطابق ضوابط و مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی مندرج در جدول شماره 1 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، باشد.
داوطلبان ملزم می باشند کلیه اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی را فقط از طریق سامانه اینترنتی این مرکز تا آخر مهر ماه 99 با دقت مطالعه نموده و پیگیری کنند.
بر اساس آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنون می باشد. لذا توصیه می شود داوطلبان با آگاهی کامل و بر اساس شرایط شخصی و علاقه اقدام به انتخاب رشته محل تحصیل نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید