ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن فرصت مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در بهمن ماه ۹۸ خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کنندگان بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز پنج شنبه ۲۸ آذر به پایان رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: به منظور تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ثبت نام کرده‌اند، اطلاعات ثبت‌نامی از دوشنبه ۱۴ بهمن و تا چهارشنبه ۱۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام متقاضیان مذکور می‌توانند در مهلت درنظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات نسبت به کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام تعداد ۴۸۱ هزار و ۸۲ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی تاکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
توکلی گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.
نتایج اولیه آزمون نیز به صورت کارنامه، تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید