ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ خبر داد.
دکتر حسین توکلی گفت: بیش از ۲۲ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان پذیرفته‌شده نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به مفاد اطلاعیه‌ای که همراه با اعلام اسامی منتشر شده است، مراجعه کنند.
دکتر توکلی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) پذیرفته شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز ۸ هزار و ۲۱۹ نفر می باشد. ضمن اینکه تعداد دو هزارو ۹۴ داوطلب نیز هم در دانشگاه‌های وزارت علوم و هم دانشگاه آزاد پذیرفته شده‌اند.داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: مهلت تمدید شده ثبت نام برای انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه به پایان رسید، اظهار کرد: در این مرحله ۵۰ هزار و ۲۰ داوطلب پذیرفته خواهند شد و این ظرفیت بدون لحاظ کردن ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید