ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی ارتش و بقیه اله و علوم بهزیستی و توانبخشی برای رشته های مورد پذیرش این دانشگاه ها منتشر شد.


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاه های علوم پزشکی ارتش و بقیه اله و علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاه ها اقدام نموده اند، می بایست به نکات زیر توجه نمایند:
1) داوطلبان این رشته ها با وارد نمودن کد رهگیری می توانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.
2) اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب می باشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمی کند.
3) رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حدنصاب می باشد. لذا مصاحبه برای این رشته برگزار نمی شود.
4) زمان مصاحبه با دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش، ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 31 مرداد می باشد.
5) برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت می گیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمی باشد. اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.
6) زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددکاری اجتماعی، ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 3 شهریور 98 می باشد.
داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مکان دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه شاهد به سایت این دانشگاه ها مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید