ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ، می توانند از چهارشنبه ۲۶ تیرماه تاساعت ۲۴ روز شنبه ۵ مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

هر داوطلب می تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته ثبت نماید. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند می توانند رشته محل‌های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی درج نمایند.
داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند با استفاده از کد دسترسی۷ رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته محلهای انتخابی خود اقدام نمایند.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد همزمان با شروع ثبت نام قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید