ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد امسال تعداد ۶۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۲۱ هزار نفر کاهش دارد در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ تعداد ۷۳۶ هزار و ۳۸۵ نفر ثبت نام کرده بودند.
ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۸ و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته امتحانی برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از روز جمعه ۱۶ آذر آغاز شد و یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ پایان یافت که در این بازه زمانی تعداد ۴۵۴ هزار و ۷۳۳ نفر ثبت نام کردند؛ از این تعداد ۲۳۶ هزار و ۱۱ نفر معادل ۵۰.۹۱ درصد داوطلبان زن و ۲۱۸ هزار و ۷۲۲ نفر معادل ۴۸.۱۰ درصد داوطلبان مرد هستند.
همچنین با تمدید مهلت ثبت نام در فاصله ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۷ تعداد ۱۵۹ هزار و ۹۲۰ داوطلب ثبت نام کردند.
در مجموع تعداد ۶۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۸ و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کردند که این آمار نسبت به آمار ثبت نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ تعداد ۱۲۱ هزار و ۷۳۲ کمتر است.
کارت ورود به جلسه آزمون اواسط هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود و داوطلبان باید در روز مقرر ( پنج‌شنبه ۲۳ خرداد یا جمعه ۲۴ خرداد) در حوزه امتحانی درج شده بر روی کارت حضور یابند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید