ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.
کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام براساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمان بندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش آن دانشگاه مراجعه نمایند.
نظر به اینکه کلیه دانشگاهها زمان و نحوه ثبت نام را در سامانه اینترنتی خود اعلام می نمایند، لذا پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه ملزم به مراجعه به سامانه های مذکور جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام می باشند.
براساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته یا جابه جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد، بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد شد.
پذیرفته شدگان می توانند جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند.
ضمنا هرگونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، بر اساس اعلام دانشگاه های متقاضی صورت می گیرد، به عبارتی اگر دانشگاهی بعد از زمان انتخاب رشته محل مجوزی کسب کرده و یا به هر دلیل متعاقباً ظرفیت جدید اعلام کرده باشد و یا دانشگاههایی که به دلایل مختلف ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده و همه این دانشگاهها درخواست معرفی افراد جدید و یا افراد جایگزین نمایند، پس از تصمیم گیری در مراجع ذیربط و موافقت با پذیرش جدید و یا تکمیل ظرفیت، نسبت به این مرحله اقدام خواهد شد.لذا داوطلبان ملزم می باشند هر هفته سامانه اینترنتی مرکز سنجش را ملاحظه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید