ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزارت علوم در خصوص بازنگری رشته محل‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به این شرح است:
در پی انتشار اخبار متفاوت، متناقض و گاهی نادرست که از سوی افراد حقیقی و یا حقوقی در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه ها منتشر شده بود، بدینوسیله به اطلاع می رساند:
1- از مجموع 2780 رشته محل بازنگری شده در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد 1541 مورد فقط برای یکبار پذیرش در سال تحصیلی 97-96 مورد تأئید قرار گرفت.
2- این تصمیم بر اساس شاخص های مصوب شورای گسترش آموزش عالی با شرایط موجود اتخاذ شده و فقط مستندات خود اظهاری دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر داشتن حداقل سه استادیار تمام وقت و مرتبط، ملاک عمل بوده است؛ بنابراین مقرر شد، صحت مستندات ظرف 45 روز از این تاریخ بررسی شود.
3- برای همراهی و کمک به داوطلبان محترم و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شده است.
4- مرجع رسیدگی به درخواست توسعه رشته‌ها در کلیه زیر نظام‌ها اعم از دولتی، غیر انتفاعی، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و..... دفتر گسترش آموزش عالی است و بر اساس مصوبات این شورا در خصوص توسعه رشته ها تصمیم گیری می شود. بنابراین اخبار منتشره در رسانه ها و یا اظهارات افراد اعم از حقیقی و یا حقوقی که نافی این فرایند تلقی شود، فاقد وجاهت قانونی است.
5- تمدید کد رشته های سال جاری برای سال آینده منحصراً با رعایت شاخص ها و مصوبات شورای گسترش آموزش عالی خواهد بود بنابراین مقتضی است دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فرصت کافی موجود تا سال آینده، پیش بینی لازم را برای احراز شرائط مصوب برای هر یک از رشته محل های مورد درخواست در مقاطع مختلف داشته باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید