ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: جاماندگان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 می توانند از اول تا سوم اسفند برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
حسین توکلی گفت: ۳۸۰ هزار و ۱۲۸ نفر از شرکت کنندگان را زنان و ۳۷۹ هزار و ۵۶۷ نفر را مردان تشکیل می دهند.
وی افزود: جهت شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب ثبت نام کرده اند.
توکلی ادامه داد: از تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب، ۶۱ هزار و ۴۴۵ داوطلب نیز علاوه بر انتخاب کد رشته امتحانی اول، نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم نیز اقدام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در گروه های مختلف امتحانی اظهارکرد: ۲۴ هزار و ۵۲۵ در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۶۱ هزار و ۱۴۹ نفر در گروه هنر، ۴۵۷ هزار و ۹۴ نفر در گروه علوم انسانی، ۱۷۴ هزار و ۷۴۲ نفر در گروه فنی مهندسی، ۴۰ هزار و ۳۰۲ نفر در گروه علوم پایه و یک هزار و ۸۸۳ نفر در گروه دامپزشکی ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به فرصت دوباره ارائه شده به داوطلبان متقاضی جهت ثبت نام اظهارکرد: به منظور مساعدت به داوطلبانی که در مهلت مقرر و نهایتا تا روز 11 دی ماه ثبت نام نکرده اند، مقرر شده که این دسته از متقاضیان بتوانند در روزهای اول تا سوم اسفند ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی در خصوص برگزاری زمان آزمون خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم خواهد شد و این کارنامه نیز در دهه دوم خرداد ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید