ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد گفت: در اولین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹۰۰ نفر جذب خواهند شد و فراخوان دوم نیز اوایل آبان ماه سال جاری اعلام می‌شود.
دکتر بیژن رنجبر با بیان اینکه در تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای کشور پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است گفت: در بخش علم و فناوری نیز دستاوردهای خوبی به دست آمده است. الگوی توسعه فناوری در کشور ما به گونه‌ای است که تجهیزات نظامی با قیمتی بسیار پایین‌تر و با همان کیفیت تولید شده در کشور آمریکا، ساخته می‌شود.
رنجبر با تأکید بر اینکه این دستاوردها باید به دانشگاه‌های کشور نیز ورود پیدا کند، گفت: به منظور رسیدن به این هدف، باید از منابع انسانی و سایر پتانسیل‌های موجود در کشور استفاده کنیم. در این راه، رویکردی هوشمندانه و جهادی داریم و آن استفاده از نیروی جوان و کارآمد است، چرا که این جوانان هستند که موتور پیشرفت ما به حساب می‌آیند.
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه در دانشگاه نیروی انسانی مانند اعضای هیأت علمی و دانشجویان و محتوای درسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد خود در جذب نیرو را تغییر داده و آسیب‌شناسی و کار کارشناسی و تخصصی برای این تغییر رویکرد صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث جذب اعضای هیأت علمی، توجه به نیازهای کشور بسیار مهم است. دانشگاه آزاد نیز بر همین اساس اقدام به جذب اساتید خواهد کرد.
رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سنوات گذشته موانعی برای جذب نیروی جوان به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت، گفت: امروز با تحول ساختاری دانشگاه و تأسیس مرکز جذب هیأت علمی، مقرر شده به مدت ۵ سال سالانه هزار نفر نیروی متخصص به عنوان عضو هیأت علمی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید