ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان تامین اجتماعی در مراکز تابعه مدیریت های درمان استان لرستان و آذربایجان شرقی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه بصورت پیمانی دعوت به همکاری می نماید.

ثبت نام در این آزمون (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان مذکور) در عناوین شغلی زیر امکان پذیر خواهد بود:
متصدی پذیرش،اطلاعات و آمار- بهیار- متصدی خدمات دارویی- کارشناس پرستاری- کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی- منشی- انباردار
ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 98/3/19 آغاز و لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 98/3/23 خاتمه می یابد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک را در ساعات اداری صرفاً به صورت حضوری به مدیریت درمان استان های ذیربط به آدرس مندرج بشرح ذیل ارائه و پس از تحویل مدارک مربوطه رسید دریافت نمایند . ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .اخذ مدارک بعد از ساعت 14 تاریخ فوق (98/3/23) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود . بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تحویل مدارک هیچگونته تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.
همچنین کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 98/4/5 لغایت روز پنجشنبه مورخ 98/4/6 در محل مدیریت های درمان مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ 98/4/7 برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید