ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی کمک‌پرستار، پرستار و فوریت‌های پزشکی و یک فراخوان جذب نیروهای قراردادی در سال آینده خبرداد.
کامبیز حسن‌زاده اظهار داشت: امسال بیمارستان بانه، بخش نشاط و شادی کودکان و پروژه قابل توجه آزمایشگاه بیمارستان بعثت سنندج، کلینیک‌های ویژه کامیاران، بیجار، سقز و دهگلان و بخش ویژه زایمان بیمارستان دیواندره به بهره‌برداری رسید.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پروژه‌های سال ۹۸ در استان اشاره کرد و ادامه داد: ساختمان آنکولوژی بیمارستان توحید که ۹۰ درصد آن محقق شده، آزمایشگاه مرجع سلامت در بیمارستان بعثت و فوریت‌های پزشکی حسین آباد از جمله این اقدامات است.وی از بهره‌برداری ۲۸ پروژه که مجری آن جهادسازندگی است در سال ۹۸ خبر داد.
حسن زاده افزود: پرداختی‌های بخش دارو و ملزومات پزشکی تا پایان آذر ماه را تسویه کرده‌ایم.
وی بیان کرد: در خصوص اجرای ماده ۱۱۲ قانون توسعه در رابطه با مناطق کمتر توسعه‌یافته و عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی در استان تنها دستگاه اجرایی بود که ۱۲ میلیارد تومان حق ۱۱ هزار نفر پرسنل خود را پرداخت کرد.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری ما ۵۰ نفر بهورز، ۲۲ نفر تکنسین اتاق عمل و بیهوشی و ۶۱ نفر پرستار جذب کرده‌ایم.
حسن‌زاده از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروهای کمک پرستار، پرستار و فوریت‌های پزشکی و یک فراخوان جذب نیروهای قراردادی در سال آینده خبرداد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید