ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج دو برابر ظرفیت آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته زیرمجموعه وزارت نیرو جهت ورود به فرایند مصاحبه اعلام شد.


نتایج دو برابر ظرفیت آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو شامل توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و مدیریت تولید برق جهت ورود به فرایند مصاحبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه بخش سایر آزمون‌های استخدامی، از نتایج آزمون مطلع شوند.
آزمون استخدامی وزارت نیرو روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر، همزمان در ۳۱ استان و ۴۳ حوزه برای جذب تعداد ۱۵۶۵ نفر در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار شده بود.
پذیرفته شدگان لازم است مدارک مورد نیاز برای مصاحبه شامل مدارک تحصیلی، پایان نامه، گواهی مربوط به ارائه مقالات و شرکت در سمینارها و کنفرانس‌ها، گواهینامه‌های مرتبط با دوره‌های آموزشی، زبان انگلیسی، کارآموزی یا کارورزی مرتبط با صنعت آب و برق، تجربه کاری در زمینه رشته تحصیلی یا همکاری در پروژه‌های اجرایی و همچنین گواهی و سوابق بیمه، مدارک مربوط به بومی بودن، گواهی مربوط به سهمیه‌ها، کارت نظام وظیفه (برای آقایان) و ... را جهت ارائه به شرکت متقاضی استخدام که تاریخ آن براساس زمان‌بندی مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد، آماده نمایند.
پذیرفته شدگان در این آزمون، در ۵۶ شرکت شامل ۲۲ شرکت توزیع، ۲۸ شرکت آب و فاضلاب و ۶ شرکت مدیریت تولید نیروی برق مشغول به‌کار خواهند شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید