ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد جهت تامین نیروهای کمک پرستار در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران تعداد 120 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به صورت شرکتی جذب نماید.
متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ 97/03/19 لغایت 97/03/23 نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت اقدام نمایند.
ثبت نام صرفا بصورت الکترونیکی و منحصرا از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام می شود، ثبت نام بصورت چند مرحله ای طراحی شده و ثبت نام نهایی منوط به انجام کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می باشد.
پرداخت هزینه ثبت نام بصورت اینترنتی انجام می شود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.کد پیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت گیرد.
شرایط اختصاصی:
– داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر 35 سال تمام تا آخرین روز ثبت نام
– داشتن گواهی یکساله کمک پرستاری مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا روز شنبه مورخ 97/06/31
– داشتن حداقل مدرک دیپلم
– ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می باشد و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد.
– به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
– داوطلب با تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفاد آگهی ثبت نام نموده است و هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
– بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرم های مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.
مواد و منابع آزمون:
– امتحان تخصصی: 45 سوال بصورت چهار گزینه ای می باشد.
تبصره: یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.
– منابع امتحان: کتاب سه جلدی کمک پرستاری یکساله جهاد دانشگاهی
تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه 97/04/10 لغایت 97/04/14 بوده و نحوه توزیع آن از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت می باشد. تاریخ برگزاری آزمون عملی روز جمعه مورخ 1397/04/15 می باشد و زمان آن در کارت ورود به جلسه قید خواهد شد.تاریخ مصاحبه از طریق سامانه موسسه و سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید