ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اولین دوره آموزش مجازی تربیت مسئول ایمنی زیستی در آزمایشگاههای پزشکی و علوم زیستی (Biosafety Officer) در پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی و علوم زیستی ایران برگزار می‌شود.
بحث ایمنی در آزمایشگاهها هنگامی مؤثر واقع می‌شود که برنامه‌های دقیق بازرسی و کنترل با آموزش و تمرین و ممارست در مقابله با سوانح و آسیبها همراه گردد. وجود مواد قابل‌اشتعال، گازهای خطرناک، اشعه‌های رادیواکتیو، مواد شیمیایی و میکروارگانیسمهای زنده در آزمایشگاه، مراقبتهای جدی و مداومی را در رابطه با مسائل ایمنی و بهداشت در جهت حفظ جان پرسنل و مراجعه‌کنندگان می‌طلبد. مشارکت و همکاری بین تمامی پرسنل و رعایت کلیه مقررات و اصول ایمنی و بهداشتی، فنون ضدعفونی و استریلیزاسیون از بسیاری از خطرات و سوانح جلوگیری خواهد کرد و از این طریق سلامت و ایمنی بیماران و کارکنان تأمین شده و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و میزان رضایت بیماران افزایش می‌یابد.
اهمیت ایمنی در آزمایشگاهها از زاویای گوناگونی قابل بررسی است؛ زیرا آزمایشگاه مکانی حساس برای بروز حوادث است. با به‌کار بردن کنترلهای بهداشتی، کنترل عفونتها و تدابیر اصول ایمنی، این حوادث قابل پیشگیری هستند. به همین دلیل وجود و بروز خطرها و آسیبهای فیزیکی و شیمیایی علاوه‌ بر بازتاب ناخوشایند در جامعه، مسئولیت شدید قانونی را متوجه مدیریت آزمایشگاه می‌کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید