ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

موزه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در بیمارستان روزبه افتتاح شد.

موزه روان‌پزشکی بیمارستان روزبه، روز پنج‌شنبه 21 آذر ماه، همراه با رونمایی آثاری از زنده‌یادان دکتر عبدالحسین میرسپاسی، دکتر غلامحسین ساعدی، دکتر داوود شاه‌محمدی، دکتر افشین یداللهی و سایر آثار ارزشمند تاریخ روان‌پزشکی و سلامت روان ایران افتتاح شد.
این موزه که مرور دوره‌های تاریخی علم روانپزشکی با استفاده از آثار ارزشمند پزشکان ایرانی و نمایش تحول دانش روانپزشکی در ایران را هدف قرار داده است، در بیمارستان روزبه به عنوان نخستین بیمارستان مدرن روانپزشکی کشور افتتاح شده و آثار خطی اساتید پیشکسوت روانپزشکی ایران در آن به نمایش درآمده است.
دانش روان‌پزشکی که بخش اعظمی از دانش سلامت جسم در طول تاریخ را به خود اختصاص داده است، پیشینه‌ای چند هزار ساله دارد. در فاز اول این موزه سعی شده پژوهش اعضای هیئت علمی دانشگاه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در قالب مواد قابل نمایش ارائه شود.
درهای این موزه در محل بیمارستان روزبه (تهران، خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان قزوین) همه‌روزه در روزهای غیرتعطیل اداری از ساعت 9 الی 14 به روی عموم مردم باز است. در این موزه همچنین فیلم‌هایی با موضوع روان‌پزشکی برای عموم به نمایش درمی‌آید.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید