ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با مخالفت واگذاری اورژانس گفت: بیمارستان باید به‌ صورت یکپارچه و با مدیریت متمرکز اداره شود و نمی‌توان هر اتاق و هر بخش بیمارستان به‌ صورت مجزا اداره کرد.
عباسعلی کریمی افزود: همه بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران قدیمی هستند و ساختمان‌های فرسوده‌ای دارند مانند بیمارستان سینا که ۱۵۰ سال قدمت دارد، بیمارستان امام(ره) ، البته در این‌ بین بیمارستان‌های جدید و نوساز نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه مدیر دانا مدیری است که شرایط را خوب تشخیص دهد و درست عمل کند، افزود: در طول این سال‌ها ساخت‌وسازهای لازم در بیمارستان‌ها انجام‌ شده است، اما درحال حاضر وضعیت خاص دانشگاه و کشور و محدودیت‌های موجود، اجازه ساخت‌ و ساز جدید را نمی‌دهد. لذا در این شرایط باید رویکردمان را از تهیه زمین و ساخت‌ و ساز جدید، به‌ طور موقت تغییر دهیم و بر سرمایه اصلی، یعنی نیروی انسانی و تأمین تجهیزات مورد نیاز سرمایه انسانی که بتواند بهترین خدمت را ارائه دهد، متمرکز سازیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بیمارستان باید به‌ صورت یکپارچه و با مدیریت متمرکز اداره شود، افزود: من قصد برهم زدن امور بیمارستان را ندارم ولی معتقدم بیمارستان را باید به‌ شکل یک مجموعه منسجم ببینیم. نمی‌شود هر اتاق و هر بخش بیمارستان به‌ صورت مجزا اداره شود، مگر می‌شود بخش اورژانس بیمارستان تحت نظارت و مدیریت یکپارچه بیمارستان و دانشگاه نباشد. اگر دانشگاه در تأمین امکانات و جذب نیروی انسانی این بخش‌ها مشکل داشته است ضعف سیستم ماست و باید آن را برطرف کنیم.
وی گفت: در گذشته دوستان ما مجبور بودند بعضی بخش‌ها را به‌صورت واگذاری اداره کنند و همکارانی از بیرون دانشگاه لطف کردند و به راه‌اندازی این بخش‌ها کمک کردند. من هیچ‌گونه تعرضی به واحدها و بخش‌های واگذار شده ندارم ولی در بعضی از بخش‌ها مانند اورژانس معتقدم این رویکرد باید تغییر کند.
کریمی، مسئله دیگر بخش‌های واگذاری شده را ناهماهنگی در پرداخت کارکنان این بخش‌ها دانست و گفت: با وجوداینکه به معاونت توسعه تأکید کرده‌ام پرداخت شرکت‌های واگذاری شده به‌ موقع انجام شود ولی به دلیل محدودیت‌های موجود و بدهی بیمه‌ها، این پرداخت‌ها با تأخیر انجام می‌شود. در این شرایط شرکت‌ها به‌ محض اینکه اعتباری از دانشگاه دریافت می‌کنند آن را به پرداخت حقوق کارکنان خود اختصاص دهند تا کارکنان شرکت‌های واگذاری شده همانند سایر کارکنان دانشگاه به‌ موقع حقوق خود را دریافت کنند و بیمارستان دچار دوگانگی نشود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید