ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با تمهیدات انجام شده برای تامین نیرو برای سال تحصیلی آینده کمبود معلم نداریم.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی برگزاری آزمون استخدامی بیان کرد: نیاز‌های استخدامی براساس اهداف میان مدت و بلند مدت تعیین می‌کنیم و بر همین اساس امسال درخواست ۵۵ هزار مجوز استخدام به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه شد.
وی درباره کمبود معلم و ساماندهی نیروی انسانی برای مهر امسال گفت: نیازهای خود را احصا کردیم و بر این اساس آن قسمتی از فارغ التحصیلان که به ما می‌پیوندند، سرباز معلمان و خرید خدمات آموزشی و غیره مشخص شده است و با توجه به تمهیدات انجام شده با کمبود نیروی مواجه نمی‌شویم.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از مجموع درخواست‌ها، ۳۰ هزار نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی و ۲۵ هزار نفر نیز از طریق کنکور جذب شوند که برای جذب در دوره‌های یکساله به محض اخذ مجوز فرآیند استخدامی را دنبال می‌کنیم.
الهیار ترکمن بیان کرد: امسال جذب حق‌التدریس آزاد در آموزش و پرورش نخواهیم داشت چرا که ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۸ این کار را ممنوع کرده است.
وی افزود: برای تامین نیروی مورد نیاز در کلاس‌درس از ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کنیم همچنین تبدیل وضعیت‌ها نیز بر اساس آزمون انجام می‌شود و افراد باید در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، شرکت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید