ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کمبود نیروی پرستار مشهود است که برای جبران این کمبود در مراکز درمانی این سازمان امسال اقدامات لازم صورت می گیرد.
محمدحسن زدا ادامه داد: برای رفع مشکلات در سازمان تامین اجتماعی مطالعات جامعی انجام شده است و به طور قطع به سمت حل مشکلات پیش می رویم. رفع مشکلات درمانی به ویژه موضوع کمبود پرستاران تنها با بودجه حل نمی شود؛ برخی مواقع باید به جمع آنها رفت، درد دل های آنها را شنید و با نمایندگان آنها صحبت کرد و حتما این کار در کاهش مشکلات موثر است.
وی افزود: اکنون حدود 70 هزار نیروی انسانی در بخش های درمانی و بیمه ای این سازمان مشغول فعالیت هستند. برخی پرستاران از کمبود نیرو گلایه هایی دارند که این کمبودها را با جذب نیروی جدید در سال های آینده جبران خواهیم کرد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: معتقدیم همه مشکلات پول نیست و به این نتیجه رسیده ایم که تاکتیک های مدیریتی می تواند در حل برخی از مشکلات موثر باشد ضمن اینکه در این زمینه باور داریم که نباید حقی از کسی ضایع شود و اگر بر اساس قانون و مقررات حقی ایجاد شده است، باید به آنها پرداخت کرد.
وی تعامل با سازمان های مختلف و حمایت ویژه شرکای اجتماعی را از مهمترین راهبردهای این سازمان اعلام کرد و گفت: در صورتی که بتوان بخشی از مشکلات را با تعامل با دیگر سازمان ها حل کرد، گام های موثری در این زمینه برداشته می شود، البته سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان اجتماعی بزرگ و بیمه گر، همیشه به دنبال تعامل و حل مشکلات بوده است و در این زمینه تمام سعی خود را انجام داده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید