ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در قالب پلتفرم مهامکس، به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به اعضای هیات علمی سراسر کشور برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه، ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح تخفیف ویژه‌ای توسط این پلتفرم به اعضای هیأت علمی سراسر کشور ارائه می‌شود. در این طرح، هر عضو هیأت علمی می‌تواند برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف ۲۰ میلیون ریال بهره‌مند شود.
بر این اساس، اعضای هیأت علمی می‌توانند از ۱۱ تا ۲۵ بهمن‌ماه جاری به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی مراجعه و طرح مذکور را انتخاب کنند. مشمولین این طرح حداکثر تا ۲۵ اسفند ۹۷ می‌توانند از این تخفیف برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند.
شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز کرد. این شبکه هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ مجموعه آزمایشگاهی و بیش از ۱۱ هزار دستگاه را به منظور ارائه خدمات به پژوهشگران و صنایع، به اشتراک گذاشته است.
پلتفرم «مهامکس»، به منظور تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی توسط پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیأت علمی و صنعتگران، ایجاد و فعال شده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید