ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیرعلمی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری از برگزاری این کنگره در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بم خبر داد.
دکتر عباس عباس‌زاده گفت: کنگره اخلاق پرستاری تاکنون پنج دوره و به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت زینب (س) در کشور برگزار شده است.
وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) الگوی پرستاران است و سالروز ولادت این بانوی بزرگوار هم به عنوان روز پرستار نامیده شده است، افزود: ارزش‌های انسانی و اخلاقی ایشان برای همه ما سرمشق است و به همین دلیل اخلاق پرستاری را همواره با اخلاق زینبی و صبر و استقامت و علم این بزرگوارعجین می‌دانیم که این کنگره نیز در این راستا برگزار می‌شود.
عباس‌زاده گفت: در طول پنج دوره برگزاری این کنگره همواره شاهد رشد مقالات از نظر کمی و کیفی بودیم و پیش بینی می‌کنیم که امسال نیز با استقبال خوب پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق پرستاری تلاش می‌کنند، روبرو باشیم.
وی با بیان اینکه در این کنگره طبق روال هر ساله سخنرانی‌های کلیدی و شخصیت‌های علمی برجسته حضور دارند، افزود: امیدواریم علاوه بر انتقال تجربیات و شکل‌گیری گروه‌های پژوهشی در این جمع علمی خوب پژوهشگران جوان ما ایده‌های تازه‌ای را در این حوزه کسب کنند و این کنگره منجر شود که در عمل مردم ما بتوانند از پرستاری اخلاق‌مدارنه و باکیفیت برخوردار شوند.
بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت پرستاری، دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه سال جاری مقالات خود را ارسال کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید