ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت معاونت پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت جمع آوری اطلاعات ضروری فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و گروه های وابسته خبر داد.
احمد نجاتیان افزود: در حال حاضر آمار دقیقی از پرستاران شاغل و کمبود نیروی پرستاری مورد نیاز در کشور وجود ندارد و این سامانه علاوه بر ثبت دقیق اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته، منبع بسیار خوبی برای برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های آینده حوزه سلامت است.
وی افزود: در این سامانه، اطلاعات جمعیت شناختی، مدرک تحصیلی، وضعیت اشتغال و بازنشستگی و سوابق بیمه و خدمت پرستاران به صورت خوداظهاری اخذ و سپس با سامانه های مختلف از جمله سامانه اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان نظام پرستاری، راستی آزمایی می شود.
نجاتیان تصریح کرد: سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته تا مهرماه به صورت آزمایشی در چند دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود و از مهر تا بهمن ماه امسال، تمامی پرستاران در این سامانه ثبت نام می کنند.
وی در پایان یادآور شد: پرستاران پس از ثبت نام در سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته، کد رهگیری دریافت می کنند و این سامانه، مبنای صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید