ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به رتبه بندی پرستاران گفت: صدور صلاحیت حرفه‌ای پرستاران سبب سطح بندی آن‌ها در مراکز درمانی می‌شود.


اصغر دالوندی‌ با اشاره به اینکه احکام اعضای مرکزی شورای هماهنگی برای انجام کارهای مختلف از جمله بررسی و صلاحیت حرفه‌ای پرستاران به وسیله وزیر بهداشت صادر می شود، افزود: برای تشکیل شورای هماهنگی در ابتدا باید دبیرخانه شورای صلاحیت با حضور نماینده نظام پرستاری،‌ رئیس دانشکده پرستاری و نماینده معاونت پرستاری وزارت بهداشت برگزار شود.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور اظهار کرد: صدور پرونده صلاحیت حرفه‌ای ویژه پرستاران یکی از موضوعات و بحث‌های مطرح امروزه در سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت است که با تشکیل جلسه شورای هماهنگی این موضوع روشن می شود.
دالوندی‌ بیان کرد: صدور صلاحیت حرفه‌ای پرستاران با هدف تعیین شاخص‌ها و جایگاه علمی پرستاران است و شورای هماهنگی در سطح استان‌ها بر اساس شاخص‌های صلاحیت حرفه‌ای تشکیل می‌شود.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور تأکید کرد: صدور صلاحیت حرفه‌ای پرستاران باعث می‌شود که پرستار حرفه‌ای از غیر حرفه‌ای در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تمیز داده شود و در این طرح سنوات خدمت حداقل 5 سال است.
دالوندی‌ گفت: صدور صلاحیت حرفه‌ای تعهدی را برای پرستاران به همراه می‌آورد تا در جوامع قانونی پاسخگوی اقدامات بهداشتی و درمانی خود باشند و مهارت و شایستگی حرفه‌ای این حرفه با صدور این صلاحیت حرفه‌ای پرستاران در بین آنها ارتقا پیدا می‌کند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید